mangan: Mnja, jag tyckte Timrå var bra idag. Vi (LHC) hade lite tur och flyt i början, och det avgjorde det hela. Samtidigt kan man inte blunda för att TK hade ett ANTAL kvalificerade chanser som man brände. LHC å andra sidan satte många av sina chanser, samtidigt som man kunde (med lite mer utdelning) kunnat göra både ett och två mål till.
Men med den fart och aggresivitet TIK spelar tror jag att de hör till slutspelsgängen.... Tune in, turn on, and relax ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men med den fart och aggresivitet TIK spelar tror jag att de hör till slutspelsgängen.... Tune in, turn on, and relax ;)