1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 364970

Sv: Kris
Johan J: Jaha, så närmar vi oss det slutliga svaret på frågan om Timrå årgång 2003-2004 är fågel eller fisk. Efter bortskänkta poäng mot SSK och Färjestad, straff-förlust mot Leksand, klar förlust mot Frölunda och knapp förlust mot HV, så kommer en solklar 0:a mot Linköping. TIK har förlorat mot halva elitserien. Det här barkar åt h-e, vi ska nog vara glada om vi slipper kvalserien och överlyckliga om vi trots allt går till slutspel. Lagen efter oss knappar in och de är minst lika hungriga som Timrå. Förstärka laget , det gick för SSK att ta sig ur den akuta krisen med hjälp av värvningar=pengar. Kan det lyckas för Timrå, tro? Tillåt mig tvivla, verkar inte som om förutsättningarna finns ...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.