1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614995 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 36521

Sv: Inför MIF-TIK
Åhlund borde vara petad istället... blir bara frustrerad av att se på karl... Man ser hur de andra i laget tar i o kämpar på isen, medans Åhlund bara "fisåker" på plan... har inte sett han ta i riktigt en gång... dom borde köra me robban ikväll istället... är klart besviken på #22!
I matchen mot Luleå, så måste jah säga att Simons tog för sej o slet som ett djur, o Henke Eriksson var också riktigt bra!!! (trots den felaktiga 10 minutaren han åkte på=( men men

eller är jah ensam om den åsikten?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer