I Arboga alltså. TIK-Bergslagen sände givetvis över en stödtrupp för att skåda IFK-Arbogas båda inlånade TIK:are Fredrik Mannström och Tony Westerlunds första skär i Arbogas ishall. Inställt! Tekniskt fel.
Nya tag i kväll.
Är det fler TIK:are på väg till Arboga? Det går sådana rykten här nere.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Inställt! Tekniskt fel.
Nya tag i kväll.
Är det fler TIK:are på väg till Arboga? Det går sådana rykten här nere.