Träning nu på lördag 15 / 12 Timrå Ishall A-hallen
Kl 8:00 .. kom gärna lite tidigare för ombyte m.m.
Ni som inte kan komma men vill spela matchen skicka ett mess till mig eller HH med erat telefon nummer .. ( vi kommer att ta allas så att alla är kontaktbar)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kl 8:00 .. kom gärna lite tidigare för ombyte m.m.
Ni som inte kan komma men vill spela matchen skicka ett mess till mig eller HH med erat telefon nummer .. ( vi kommer att ta allas så att alla är kontaktbar)