1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 367272

Sv: Robert Lahti - Bästa domaren
UbbeC:

Låter som det finns en hel del läktarproffs i Timrå. På matchen matchen mot HV71 stod jag mellan målet och och klacken. Bredvid mig hade jag på en av sidor en trevlig herre. Vi stod och förundrades tillsammans hur en man i 50-årsåldern snett nedanför oss på andra raden tog för sig rejält. Han skulle ta över både klubba, pipa och skridskor om han kunnat. Okej, domarna är inte bra men nu vill jag läsa fem positiva saker från gårdagens match.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.