1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 36754

Sv: Backar!
Efter att ha bevittnat backparet Wallin, Halvardsson i ett antal matcher nu, plus inslagen på Hockeykväll så är det tjänstefel av tränaren Lars Molin om han fortsätter att låta kusinerna spela tillsammans! Dom har klantat bort många poäng för vårt Timrå. Kapanen verkar ha spelat bra. Det syns att han har spelat för dom finska lejonen. Hade vi vunnit idag hade jag trott på slutspel, nu tror jag bara på kvalserien...

Två nya backar vill jag ha. Wallin och Halvardsson kan vi skicka till något annat lag. Om dom inte skärper sig snarast.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer