Torsbo: Precis, årets värvningar har till 95 procent floppat. Satsa mera på egna juniorer istället för att ta hit en medioker back från Rögle.
När vi spelade i DIVISION 1 värvade vi spelare från Elitserien. Nu när vi spelar i ELITSERIEN värvar vi ifrån division 1. Det är något som inte stämmer!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
När vi spelade i DIVISION 1 värvade vi spelare från Elitserien. Nu när vi spelar i ELITSERIEN värvar vi ifrån division 1. Det är något som inte stämmer!!!