abcdefg: Tyckte Viktor skötte sig bra tills Rehnbergs yxhöggning... efter det har han inte stått att känna igen... såg målet igen på tv4 hemsida o det var precis jag tidigare sagt Wallin som blev bortlurad... hur kan man få det till nåt annat...:)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tyckte Viktor skötte sig bra tills Rehnbergs yxhöggning... efter det har han inte stått att känna igen... såg målet igen på tv4 hemsida o det var precis jag tidigare sagt Wallin som blev bortlurad... hur kan man få det till nåt annat...:)