För helvete- LÄGG NER!!! Jag kan vara negativ, men det här är bara för mycket!! Jag hatar folk som "bara vet bäst!" Snart finns inte en jävel i HELA Timrå som duger!
Fy fan vad illa det här är. De flesta inlägg handlar enbart om att kasta skit på spelare. Kasta inte skit på enskilda spelare. Utan se hellre problemet på det kollektiva planet!
Dags att lära människor på detta forum lite etik och moral.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Snart finns inte en jävel i HELA Timrå som duger!
Fy fan vad illa det här är. De flesta inlägg handlar enbart om att kasta skit på spelare.
Kasta inte skit på enskilda spelare. Utan se hellre problemet på det kollektiva planet!
Dags att lära människor på detta forum lite etik och moral.