Jimmy: Det är det som är frågan... Jag vet faktiskt inte. Men något ligger i luften... Jag snokar vidare.
Flaggpinne:
Jag är expert på flaggor. Prova med ett teleskopfiskespö. OBS att pinnen kommer att klassificeras som vapen i Globen (om du inte lyckas krama en vakt) och i Linköping.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag snokar vidare.
Flaggpinne:
Jag är expert på flaggor. Prova med ett teleskopfiskespö. OBS att pinnen kommer att klassificeras som vapen i Globen (om du inte lyckas krama en vakt) och i Linköping.