Jimmy, det var klokt skrivet. Skadorna glöms ofta bort, det är nästan ingen som ser de stora skadeproblem vi haft i höst.. Ja, vi kan konstatera hit och dit vad problemet är, men det lönar ingenting till att leta syndabockar för sin besvikelse nu. Förklaringarna kan säkert vara många, men, nu måste vi köpa läget vi befinner oss i, acceptera det utan skygglappar eller finna orsaker bakåt och kämpa utav bara helvete. Jag tror också detta är särskilt svårt och kämpigt för många som bara sett en stadig uppgång under sin tid som hockeyfans, den så kallade supportergeneration 2000 (april).
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ja, vi kan konstatera hit och dit vad problemet är, men det lönar ingenting till att leta syndabockar för sin besvikelse nu. Förklaringarna kan säkert vara många, men, nu måste vi köpa läget vi befinner oss i, acceptera det utan skygglappar eller finna orsaker bakåt och kämpa utav bara helvete.
Jag tror också detta är särskilt svårt och kämpigt för många som bara sett en stadig uppgång under sin tid som hockeyfans, den så kallade supportergeneration 2000 (april).