Jag tycker ändå att "panikvärvningarna" av Kapanen, Åhlund å Ward är de värvningar som verkar/varit bra. Även Nordgren får godkänt. Simons har spelat stabilt på slutet men är ingen ES spelare...Detsamma gäller de andr nyförvärven. Hautamaa tror jag var den ende som var bra, för det var han på försäsongen.
Wallin var även han bra på försäsongen å före armskadan, men efter, ja vad ska man säga...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Wallin var även han bra på försäsongen å före armskadan, men efter, ja vad ska man säga...