10 poäng upp till säker mark och hela 18 omgångar kvar.
Nä, som en vis man sa: Det är bara att bryta ihop och komma igen...;)
Det kommer säkert hända saker under juluppehållet. Efter jul kommer laget börja plocka poäng, det är jag helt övertygad på.
Det gäller att tro, det gäller att hoppas, det gäller att våga, det gäller att kämpa, det gäller att reda ut den stämning som råder i truppen, det gäller att värva.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nä, som en vis man sa: Det är bara att bryta ihop och komma igen...;)
Det kommer säkert hända saker under juluppehållet. Efter jul kommer laget börja plocka poäng, det är jag helt övertygad på.
Det gäller att tro, det gäller att hoppas, det gäller att våga, det gäller att kämpa, det gäller att reda ut den stämning som råder i truppen, det gäller att värva.
ÄLSKA TIK!!!