jag trodde starkt på seger igår, men men här är lite motgångsfakta, alla verkar vara nöjd med kapanen igår tidningar tränare ja alla, tänk så här då, om freddan hade stått hade det blivit mellan 8-10 mål då eller? hur jävla dåligt är då inte timrå???????
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
alla verkar vara nöjd med kapanen igår tidningar tränare ja alla, tänk så här då, om freddan hade stått hade det blivit mellan 8-10 mål då eller?
hur jävla dåligt är då inte timrå???????