TikTok: Håller med dig till viss del. Det jag inte fattar är hur inställningen hos grabbarna kan vara så urusel allt emmellanåt också ibland PANG så känner man igen dom. Nu hade vi 2 matcher i rad som vi hade krigarinställning också igår: plattfall, när vi hade CHANSEN att riktigt haka på innan jul. Man blir så LESS!!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu hade vi 2 matcher i rad som vi hade krigarinställning också igår: plattfall, när vi hade CHANSEN att riktigt haka på innan jul.
Man blir så LESS!!!!