tänk om laget lyckats värva och stanna kvar i elits.. i år. jag tror då att vi fått ett sjuhelvetes bra lag nästa år. tänk dahlen han lägger av i nhl när han är på topp. kommer och förstärker timrå. plus ett antal uppstickare igen, för dom gör säkert inte om dessa vävningar igen. TÄNK PÅ DET NI!!!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
jag tror då att vi fått ett sjuhelvetes bra lag nästa år.
tänk dahlen han lägger av i nhl när han är på topp.
kommer och förstärker timrå.
plus ett antal uppstickare igen, för dom gör säkert inte om dessa vävningar igen.
TÄNK PÅ DET NI!!!!!