rådbjer: Nä, visst är det konstigt, vad är det som gör att dom ibland smäller till och spelar som vi egentligen vet att dom kan, som dom spelade förra året. Med dessa två kanonmatcher i bagaget så borde ju inställning och vinnarviljan ha varit på topp igår, istället så blir det pannkaka av allt. Visst blir man LESS!!! Men det sista som överger människan är ju ändå hoppet :-)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men det sista som överger människan är ju ändå hoppet :-)