Bragd-Birger: Mycket bra inlägg. Det är så vi alla känner det, men skriver man det är man pessimist. Men det håller jag inte med om, man måste se sanningen i vitögat, vi är inte bättre än så här. Inser man det är man realist, o att hoppas ändå o tro på att det ska vända är optimistisk realism.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Inser man det är man realist, o att hoppas ändå o tro på att det ska vända är optimistisk realism.