1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615025 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 369540

Sv: Inför Timrå-Luleå
ernie eagle:

He he, göteborska är rätt underbart, synd bara att det är rätt få som har den där riktigt grova gbgskan.

Och apropå snöi GBG, så var det hur underhållande som helst att se när de små liven skulle ploga den decimeterhöga snön som hade fallit ner under natten.

En pytteliten traktor med hjul i storlek med en barncykel, puffade lite på snön. Tog sig några meter och fastnade och stod och slirade.
Överallt var det små dvärgtraktorer, kan tro att det blev panik i den staden 1995 eller vilket år det nu var när det vräkte ner snö där ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...