1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615025 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 369740

Sv: Inför Timrå-Luleå
Stefan Jalonen: Japp är man kär så är man. Har ju bott i Norrland i 20år nu. Måste ju se efter om gräset är grönare på andra sidan. Liksom ta chansen medans man är fri och obunden ;)

Jag har bara lite saker jag ska avsluta här hemma först. Måste ju se klart hockeyn och sedan jobba fram till Juli i vartfall så man får ut sin betalda semester. Nån jävla förmån skall jag väl ha när sliter sig upp i ottan var eviga morgon för att Timråborna ska få färska nyheter att läsa. Har jag jobbat så pass jag får lön för att vara ledig i sommar då ska jävlar i min systemet utnyttjas oxå. Sen kan de fara å flyga. Allt jag kan göra är att lyckönska min efterträdare, vem fasen det nu blir?

Jag blir sambo jag igen i Goa Käcka GötLaborg!!!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ,)

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...