Friskan: Moverare mår psykologisk dålig sedan förra Lördagen, Då någon blåste han på några frilägen,,,,,
Madde HH kanske ska fortsätta vara borta,,,Men jag vill poängtera att det var inte "Ljumskarna" Förkyld var jag är,,, Och vi kollar febrilt effter en kvälls tid eller dyligt
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Moverare mår psykologisk dålig sedan förra Lördagen, Då någon blåste han på några frilägen,,,,,
Madde HH kanske ska fortsätta vara borta,,,Men jag vill poängtera att det var inte "Ljumskarna" Förkyld var jag är,,, Och vi kollar febrilt effter en kvälls tid eller dyligt