Friskan: Nä, ingen större fara med orken, fast kanske lite, men herre som jag är i mitt eget hus så hade jag bestämt att jag måste åka hem med bilen och ta hand om barnen eftersom min sambo skulle på aerobics.
HH: Blåst mig på frilägen? Jag mår psykiskt dåligt? Begriper inte mycket, men förstår i alla fall varför du hela tiden dök framför mina fötter och snodde pucken direkt från klubbladet förra lördagen. Förstod du inte att vi spelade i samma lag?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
herre som jag är i mitt eget hus så hade jag bestämt att jag måste
åka hem med bilen och ta hand om barnen eftersom min sambo
skulle på aerobics.
HH: Blåst mig på frilägen?
Jag mår psykiskt dåligt?
Begriper inte mycket, men förstår i alla fall varför du hela tiden dök
framför mina fötter och snodde pucken direkt från klubbladet förra
lördagen.
Förstod du inte att vi spelade i samma lag?