Med tanke på att det var fjärde gången jag åkte skridskor på hela 6 år, tycker jag det gick skapligt. 5-6 ispass till kommer göra susen. Blir mycket grisspel från min sida. Känner dock på mig att jag kommer bli utvisad ganska ofta.
Vidare tyckte jag mig se en riktig lirare på träningen i morse. Påminner en hel del om Zäta faktiskt. Och enligt säkra källor kommer oxå denna snabbskrinannde forward även ha #20 på Supportermatchen.
Om vi håller det här tempot ska vi kanske kunna ge bobcats en match...;)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vidare tyckte jag mig se en riktig lirare på träningen i morse. Påminner en hel del om Zäta faktiskt. Och enligt säkra källor kommer oxå denna snabbskrinannde forward även ha #20 på Supportermatchen.
Om vi håller det här tempot ska vi kanske kunna ge bobcats en match...;)