Madde: På lördag mellan 16.15 och 17.30 kör vi ute i Gärdehov, A-hallen. Du är naturligtvis välkommen dit. HH och actionleif är för övrigt inbjudna att träna med oss och jag hoppas verkligen att de kommer. Som tack för att jag fått träna med er och för att vi ska lära känna varandra lite bättre.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
A-hallen. Du är naturligtvis välkommen dit. HH och actionleif är för
övrigt inbjudna att träna med oss och jag hoppas verkligen att de
kommer. Som tack för att jag fått träna med er och för att vi ska
lära känna varandra lite bättre.