Fanzin: Ja på "the reds" sida finns ju fan inte ett ord om hur många som ska åka på resor och sånt så det är bara å fråga nån modoit istället. (sämsta supporter sidan jag har sett) Ja det såg så otäckt ut så jag vill inte se mera sånt i våra läktare och inte i några andra läktare heller.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja det såg så otäckt ut så jag vill inte se mera sånt i våra läktare och inte i några andra läktare heller.