Ser bra ut..... bannern alltså. Tycker att detta är ett jättebra sätt att få in ekonomiska medel i laget. Jag vågar garantera att detta inte är den sista "Ica- logga" som pryder hockeysnack. Jag har undrat hur mkt ett lag som Halmstad i fotboll eller IFK Göteborg får för sin reklam på dräkterna??
Usch. Mora ser litet ut.... tur att man har Ica bakom sig. Mat, livsmedel, postorder etc.....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag har undrat hur mkt ett lag som Halmstad i fotboll eller IFK Göteborg får för sin reklam på dräkterna??
Usch. Mora ser litet ut.... tur att man har Ica bakom sig. Mat, livsmedel, postorder etc.....