Modo's marknadsansvarig säger appropå fjanterier: "Just nu lutar det i alla fall åt att det blir någon typ av örn." ÖRN !!! japp Släpp iväg örn-konceptet till MoDo för några hundra lax och vi kör fram Tallarna på allvar !
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Just nu lutar det i alla fall åt att det blir någon typ av örn." ÖRN !!! japp Släpp iväg örn-konceptet till MoDo för några hundra lax och vi kör fram Tallarna på allvar !