Det BLEV tolv poäng på de fyra raka hemmamatcherna! Precis vad man bara kunde drömma om inför BIF hemma för en dryg vecka sedan... Tanken var att vi spelat så bra och att... nu eller aldrig! Så en vecka senare befinner vi oss plötsligt på "säker" mark. Tre uddamålare och ikväll hela 6-1! Det finns bara ett lag i Y-län, ett lag i Y-län...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Älska Timrå IK, hata alla andra lag...