Jag tycker att spelarna måste ta lite större ansvar när de befinner sig i situationer som den just nu aktuella. Det hade kunnat gå jävligt illa för Enström, han hade tur att han inte blev invalid för livet. En jävulens smäll var det i alla fall och sedan får det ha varit i ryggen eller mot axeln som smällen tog men vårdlöst var det i vilket fall som helst. Går knappast att sitta och försvara det i alla fall.
Gonatt#2 ZZZZZZZZZzzzzzZZZZZZZäta på er ZZZZZZZzzzZZZZZ
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tycker att spelarna måste ta lite större ansvar när de befinner sig i situationer som den just nu aktuella. Det hade kunnat gå jävligt illa för Enström, han hade tur att han inte blev invalid för livet. En jävulens smäll var det i alla fall och sedan får det ha varit i ryggen eller mot axeln som smällen tog men vårdlöst var det i vilket fall som helst. Går knappast att sitta och försvara det i alla fall.
Gonatt#2 ZZZZZZZZZzzzzzZZZZZZZäta på er ZZZZZZZzzzZZZZZ