willysson: Visst kan man försöka bedöma vilken balans Enström hade/inte hade i situationen, men jag minns väl att DET var ett förmildrande skäl för Jens Karlssons tackling på Wallenberg ifjol med, visst? Det VAR en vårdslös tackling som Crippe delade ut, det är nog inte så mycket att diskutera egentligen. Det man KAN diskutera är väl graden av straff. Jag tycker att GAME-penalty var solklart, men nåt längre straff känns överdrivet...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det VAR en vårdslös tackling som Crippe delade ut, det är nog inte så mycket att diskutera egentligen.
Det man KAN diskutera är väl graden av straff. Jag tycker att GAME-penalty var solklart, men nåt längre straff känns överdrivet...