1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614731 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 374994

Sv: Ingenmansland?
Robban: Kan hålla med dig. Vi har haftv svårt för LHC den här säsongen. Jag tror Linköping går till Semi. Likheterna med Timrå förra säsongen är många. Djurgården tror jag skulle bli en bra motståndare i en ev kvartsfinal. Vi har relativt lätt mot djurgården. Plus att DIF av tradition åker ut i kvarten. Och att vi kan ha hemmaplan i alla matcher. Globen och Sydkraft.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.