HH.... Inte kan man vara så taskig med Madde inte... men den där fula lilla gråsparven som åker runt på isen och skämmer ut Timrå mer än de klarar av själv skulle nog både behöva hängas och skjutas.
Till annandagen blir det TIFO. Obligatorisk tomte mössa för de riktiga supportrarna, vilka är då riktiga? jo, de som har tomtamössa och dansar med Hardcore FanZ!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Till annandagen blir det TIFO. Obligatorisk tomte mössa för de riktiga supportrarna, vilka är då riktiga? jo, de som har tomtamössa och dansar med Hardcore FanZ!