dalakille: Näe visst är truppen mindre. Om nån av backarna blir skadade så ligger vi rätt pyrt till eftersom vi har bantat ned dem till 7 stycken (om jag kommer ihåg rätt nu). Dvs att om två är skadade så får vi inte ihop tre backpar, vilket ju vore illa. Timrå hade tur med skadorna ifjol. Jag tycker det är väl vågat att chansa på det även detta år. Får vi en säsong ala HV så kan vi ju knappt mönstra två femmor...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Timrå hade tur med skadorna ifjol. Jag tycker det är väl vågat att chansa på det även detta år. Får vi en säsong ala HV så kan vi ju knappt mönstra två femmor...