dalakille: Ifjol när säsongen startade så hade vi 2mv, 8 backar o 13 forwards. I år har vi 2mv, 8b o 12f... Så vi är en mindre i år, de andra två som vi är minus är ju Schnabel o Lindholm som vi värvade mitt i säsongen, det blir säkert nån sådan i år oxå...
Patrick Polly: Vi har 8 backar (Halvardsson, Rajamäki, Källarsson, Casselståhl, Wallin, Jindrich, Styf, Karlsson)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Patrick Polly: Vi har 8 backar (Halvardsson, Rajamäki, Källarsson, Casselståhl, Wallin, Jindrich, Styf, Karlsson)