1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 37731

Sv: Julklapp
Jag:
Håller med dig fullständigt, vägra kvalserien. skulle va riktigt roligt om tokvändningen kom efter jul. Hmmm undra just vad alla som redan spelar där ska skriva om då. Ähh dom kan väl gå och kika på Löven och Leksands matcher istället då. 18 omgångar kvar och en del har redan börjat att lira i kvalserien, störtlöjligt av vissa här på gb:n..3-4 vinster efter jul och vi är ikapp, svårare är det inte....Dubbelseger mot MoDo och sen AIK så är vi med på allvar igen...VÅGA VÄGRA KVALSERIEN TIMRÅ IK................

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer