1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614731 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 378391

Sv: Bortförklaringar för baksmällan
irre: yes, fast det är nog jobbigare att bo i en annan stad, än tex Timrå/Sundsvall där de flesta hejar på timrå. Här har jag typ ingen med mig, iaf inte på min skola. Stanna hemma känns väl lite drastiskt. Men LulÄ fick 2-0 mkt billigt det är mitt svar hur det än mottags av min vänn. Haha, ska nog gå bra hoppas jag. Hade det varit brynäs så hade det varit värre. Får hoppas att jag vågar ta mig upp o kolla på Timrå-Brynäs. Blev bara "lite mobbad på resan dit" =)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.