Teamrå: Näe..det är rätt! Men visst är det märkligt om man såg hemmamatchen mot Luleå - Det var en utskåpning av galaktiska mått. Även om det blev målmässigt jämnt. Kanske så¨att vi är inne i en "Hemma bäst" - period.
Nä nu plockar vi MoDo på torsdag och tar häng på LHC!!!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Näe..det är rätt! Men visst är det märkligt om man såg hemmamatchen mot Luleå - Det var en utskåpning av galaktiska mått. Även om det blev målmässigt jämnt. Kanske så¨att vi är inne i en "Hemma bäst" - period.
Nä nu plockar vi MoDo på torsdag och tar häng på LHC!!!