Eftersom Kenta tydligen inte vill/vågar lufta våra juniormålvakter och det faktum att Kapanen tydligen lider av någon form av åkomma känns det rätt naturligt att Timrå plockade hit en målvakt. Att det blev Hirsch och ingen annan kan man spekulera i. Men är det så att Kenta av någon anledning inte låter junisarna få chansen att stå så tycker jag att vilken annan lösning än att låna in en målvakt som egentligen spelar för ett annat lag är bättre.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Men är det så att Kenta av någon anledning inte låter junisarna få chansen att stå så tycker jag att vilken annan lösning än att låna in en målvakt som egentligen spelar för ett annat lag är bättre.