1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 378861

Sv: Corey Hirsch
Jyrki, Redax 2: Haha, skulle vara nått det. Sätt in pengar på vårat PG-konto: 4013885-1. =)

Och du Jyrki, jag känner medlidande med er där hemma som vill koncentrera er på hockeyn. Antar att du inte ens står i klacken. Skulle ingen ha intresse av att driva läktarkulturen framåt i Timrå så skulle ju inte ett skit hända. Men det kanske är bäst så. Vi har en klack utan spontanitet, känsla, fanatism och inte minst mentalitet. Men så ska det nog vara. God jul.

Redax 2: Turkarna om några använder sig av trummor. Kolla på länken. Det är förresten bara Romas klack av dom jag känner till i Italien som inte använder trumma... =)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer