Red-line: Jo jag vet att det var undertecknad. Men sen är det ju flera bakomliggande orsaker till varför det blivit som det blev. Om du läser mitt inlägg angående "Mosan" - så förstår du kanske varför?
Visst jag hade fel, jättefel...*dumstrut på*
Trodde även på Fredrik "Sudden" Sundin innan säsongen startade, men där har skador stört och det tillhör spelets regler men vissa drabbas oftare än andra och det är inget man kan göra någonting åt. Bara bita sig i läppen och gilla läget liksom.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Visst jag hade fel, jättefel...*dumstrut på*
Trodde även på Fredrik "Sudden" Sundin innan säsongen startade, men där har skador stört och det tillhör spelets regler men vissa drabbas oftare än andra och det är inget man kan göra någonting åt. Bara bita sig i läppen och gilla läget liksom.
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)