Mange MODO: Vart finns likheten mellan en Örn och Hök?? som du säger, stavas ju f-n inte ens lika, okey! då ska vara det Västerlänska cirkelformade tecknet med två ögon då, men tom det är ju flyttad ett snäpp till vänster på Örnen......
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Mange MODO:
Vart finns likheten mellan en Örn och Hök?? som du säger, stavas ju f-n inte ens lika, okey! då ska vara det Västerlänska cirkelformade tecknet med två ögon då, men tom det är ju flyttad ett snäpp till vänster på Örnen......