1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615025 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 38141

Sv: Hockeykonsult
Dr Dängroth: Detta var det bästa styrelsen kunde göra för att finna lösningen på diverse problem. Jag är fast i min övertygelse att det sitter i huvudet på våra spelare, inte att man hittar lyckade recept på att sparka och nyanställa. På vissa håll har det kanske varit nödvändigt med förnyelse eller helt nytt tänkande, som också visat sig i nyförvärven.

I brist av att hitta en ledare på isen är detta den absolut bästa lösningen på Timrå Ik:s problem!
Bra jobbat!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...