Kickan: Som sen spårade ur då eller?=) För övrigt är det inte alls förvånande att det var en liten modoit som började...vissa av dem måste man ju till och med lära skillnaden mellan division 1 och allsvenskan.=)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För övrigt är det inte alls förvånande att det var en liten modoit som började...vissa av dem måste man ju till och med lära skillnaden mellan division 1 och allsvenskan.=)