tjobba: Huvudsaken är att vi först o främst gör mål! Om de blir Gunno Mackan Carlsson de är ju bara bra för både dem o laget och självförtroendet.. Man kan inte annat än hoppas och tro på att det äntligen skall lossna för våra målkungar. Alla måste kliva fram de går inte bara att vänta på att de ska stå för målen heller. För alla behövs nu! Visa viljan och hjärtat nu! Timrå Ik
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För alla behövs nu! Visa viljan och hjärtat nu!
Timrå Ik