tjobba:Okej du kanske inte visste att kimmo var sjuk men med tanke på att du i alla fall visste att Corey skulle stå så skulle väl det ändå inte spela nån roll om Fagerström eller kimmo var båsöppnare eller har jag fel?
Ja jag har IFSH och med tanke på att en viss Mattias Fagerström är utlånad dit som andramålvakt så angår väl ddt också mig?
Även fast jag knappast följer hockey i allmänhet och sundsvall i synnerhet så har jag rätt att antyda mig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja jag har IFSH och med tanke på att en viss Mattias Fagerström är utlånad dit som andramålvakt så angår väl ddt också mig?
Även fast jag knappast följer hockey i allmänhet och sundsvall i synnerhet så har jag rätt att antyda mig.