Bergius: Japp de skulle vara underbart o mackan på det..man har gått i så många matcher o bara väntat på att de skall göra mål nu. Tungt att se när de hänger med huvudena varje gång matchen blås av även fasst vi vinner.. Kalle kan inte stå för alla målen heller de är ju lätt att inse.. Ialf så blire intressant i eftermiddag
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kalle kan inte stå för alla målen heller de är ju lätt att inse..
Ialf så blire intressant i eftermiddag