allan: Har vi klarat oss så här långt så tycker jag personligen att vi kan strunta i det nu, en förstärkning borde ha kommit för länge sedan om det skulle vara någon idé.
Spar pengarna och satsa dem på att få behålla Manderville nästa säsong istället.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Har vi klarat oss så här långt så tycker jag personligen att vi kan strunta i det nu, en förstärkning borde ha kommit för länge sedan om det skulle vara någon idé.
Spar pengarna och satsa dem på att få behålla Manderville nästa säsong istället.