matsby: Ja det tycker jag oxå verkligen , jag tror att värvar man för mycket under en säsong så tror jag att de tillgängliga spelarna känner sig inte lika meningsfulla,att de inte duger till, men undrade bara?
Goofen:Krister Granström, utveckla påståendet lite jag vacklar i minnet för tillfället
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Goofen:Krister Granström, utveckla påståendet lite jag vacklar i minnet för tillfället