Goofen: Det knepiga med Christer Granström var att han var riktigt duktig då han kom fram i A-laget som 19-20 åring och tillhörde lagets bästa backar. Uppvaktades av Elitserieklubbar. Men han blev kvar och tyvärr sämre och sämre. Sista säsongen gjorde han mestadels från bänken 96/97.
Sedan blev det Sundsvall Hockey för honom där han också hamnade på bänken till slut, har tom för mig han fick skolas om till forward.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sedan blev det Sundsvall Hockey för honom där han också hamnade på bänken till slut, har tom för mig han fick skolas om till forward.