Goofen: Det knepiga med Christer Granström var att han var riktigt duktig då han kom fram i A-laget som 19-20 åring och tillhörde lagets bästa backar. Uppvaktades av Elitserieklubbar. Men han blev kvar och tyvärr sämre och sämre. Sista säsongen gjorde han mestadels från bänken 96/97.
Sedan blev det Sundsvall Hockey för honom där han också hamnade på bänken till slut, har tom för mig han fick skolas om till forward.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sedan blev det Sundsvall Hockey för honom där han också hamnade på bänken till slut, har tom för mig han fick skolas om till forward.